bolehkah impan menjadi kenyataan :)

I M P I A N



ap tu impian sejenis makan ke??
takla...


impian itu benda yang ingin sseorang capai
bagi aq
orang yang xde impian
adalah orang yang paling rugi dalam hidup

orang kata
orang pandai dan kaya je boleh capai impian mereka
tapi bagi aq
semua orang boleh capai impian meraka
janji meraka ada KEYAKINAN untuk mencapainya

untuk mencapai
perlukan banyak p'gorbanan
kadang-kadang perlu melalui pelbagai cabaran untuk mencapainya
bak kata MAK
lagi SUSAH untuk kita CAPAI sesuatu itu
lagi kita lebih mengHARGAI bila dapatkannya :)

nak tahu x??
aku ada IMPIAN
 IMPIAN aku untuk bukak BUSANA MUSLIMAH
supaya semua muslimah kat dunia menutup aurat sambil berfesyen

Bolehkah aq capai IMPIAN aq?

BOLEH selagi aq YAKIN pada diri aku :)
dan sseowg pernah kata kat aq
'if u can dream it, u can do it'

dan
aku da janji pada diri aku
yang aq TAKkan berCINTA selagi aku TAKcapai IMPIAN aku
fullstop........



No comments:

Post a Comment